Váš košík obsahuje
položek
o celkové hodnotě
0,00  s DPH
  • Zobrazit

Postup při reklamaci

Návod jak postupovat při reklamaci doručení PPL:
1)nafoťte prosím:
• Etiketu s číslem zásilky (tam kde je příjemce a odes.)
• Původní přepravní obal (aby byl vidět celý – ideálně ze dvou stran)+případné manipulační značky křehké/neklopit
• Poškození obalu (pokud k nějakému došlo)
• Balení uvnitř krabice - uložení v krabici, výplně
• Poškozené zboží (detaily+celé)
Foto by mělo být v rozlišení do cca 100kB.
Zajistěte prosím, aby zatím nebylo se zásilkou manipulováno(s poškozeným zbožím).
2) Fotky s číslem objednávky nebo faktury pošlete na adave@poharymedaile.cz
3) Do 48h se vám ozveme co dál.

děkujeme


KATEGORIE

Mohlo by vás zajímat
Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!

Platební metody
Akční nabídka
Nejprodávanější
Reklama

FastCentrik® - Pronájem e-shopu
Provozovatel: ADAVE - POHÁRY, MEDAILE s.r.o, Lesní 132, Stráž pod Ralskem
ADAVE - POHÁRY, MEDAILE s.r.o. (pobočka Stráž pod Ralskem) - idatabaze.czSportovní poháry, ceny - idatabaze.cz

JavaScript musí být povolen